فراخوان یازدهمین جشنواره سفال و سرامیک هفته دیگر منتشر می‌شود/ برگزاری در آبان

هیربد همت آزاد رییس انجمن هنرمندان سفالگر،درباره برنامه های این انجمن در سال جاری بیان کرد: نمایشگاهی برای خردادماه داشتیم که به دلیل شیوع کرونا و تعطیل بودن خانه هنرمندان لغو شد اما سعی داریم که در ماه های آتی یازدهمین دوره بی‌ینال سفال و سرامیک را برگزار کنیم. به گفته وی، در تدارک برگزاری برنامه های پژوهشی هستند که آنها را به صورت مجازی برگزار کنند.

وی همچنین تاکید کرد: برگزاری جشنواره را برای آبان ماه پیش بینی کرده ایم و البته باید ببینیم که شرایط چگونه پیش می رود و اگر امکان برگزاری نمایشگاه و حضور مخاطبان فراهم باشد، یازدهمین جشنواره سفال و سرامیک را برگزار خواهیم کرد. وی درباره فراهم شدن مقدمات برگزاری این جشنواره و اعلام فراخوان آن اظهار کرد: همه رایزنی ها و کارهای مقدماتی برای برگزاری یازدهیمن بی ینال سفال و سرامیک انجام و فراخوان این بی ینال نیز آماده شده است و تا یک هفته آینده فراخوان را منتشر خواهیم کرد.

رایزنی و توافق در زمینه تامین هزینه ها

همت آزاد درباره رایزنی و توافق در زمینه تامین هزینه های برگزاری بی ینال با اداره کل هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت ارشاد هم اظهار کرد: ما در کلیات برگزاری این بی ینال و تامین هزینه ها به توافق رسیده ایم ولی به هر حال شرایط کشور به گونه ای نیست که بتوانیم بی ینال را با بودجه انبساطی برگزار کنیم بنابراین بی ینالی با بودجه انقباضی خواهیم داشت اما مهم این است که در شرایط سخت هم کارها انجام شود. شاید بی ینال این دوره کوچکتر و منقبض تر باشد اما برگزار شدن آن بعد از ۹ سال بسیار مهم تر است. رییس انجمن هنرمندان سفالگر در پایان گفت: دهمین بی ینال سفال و سرامیک سال ۱۳۹۰ برگزار شد و اکنون ۹ سال از آخرین دوره آن می گذرد و ما امیدواریم که شرایط به حالت عادی بازگردد و بتوانیم امسال با حمایت مسئولان و همت هنرمندان این بی ینال را برگزار کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟