اسپایک لی نسخه سینمایی «اتوپیای آمریکایی» را می‌سازد

به گزارش رکنا، اسپایک لی برای کارگردانی یک فیلم سینمایی بر اساس یک نمایش برادوی به نام «اتوپیای آمریکایی دیوید برن» به توافق رسید و قرار است به عنوان سرمایه گذار و همچنین تهیه کننده اجرایی هم در آن حضور داشته باشد.

ریور رود اینترتینمنت و بخش گروه موسیقی وارنر در تامین مالی این پروژه نقش دارند. این فیلم توسط رادیکال مدیا و شرکت ۴۰ هکتار متعلق به اسپایک لی ساخته خواهد شد.

برن در مورد ساخت این فیلم سینمایی گفت: باور نمی‌کنم. بهتر از این کسی نمی توانست روی این پروژه کار کند. اسپایک لی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و در بخش ساخت هم مشارکت می‌کند. دو گروه اجتماعی برای ساخت این فیلم مشغول هستند و احساس می‌کنم فیلمی احساسی، مهم و متفاوت از آنچه که هر کسی در گذشته دیده است خواهد بود.

نمایش «اتوپیای آمریکایی» در ماه اکتبر به نمایش در آمد و نمایش آن تا ۲۶ فوریه ادامه خواهد داشت. گفته می‌شود این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

این نمایش شامل برن و یازده هنرمند موسیقی دیگر می‌شود که آلبوم موسیقی دیوید برن در سال ۲۰۱۸ به همین نام را اجرا کردند.

اسپایک لی اکنون در مرحله پس از تولید فیلم سینمایی «خون‌های دا ۵» با نقش آفرینی چادویک بوزمن، پال والتر هاسر و جانکارلو اسپوزیتو قرار دارد. او سال گذشته برای فیلم سینمایی «کلنزمن سیاه پوست» که خودش هم کارگردانی کرده بود، جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد.

گفتنی است اسپایک لی به تازگی به عنوان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟