نمایشگاه «دست‌های بینا» افتتاح شد

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی ‌و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ نمایشگاه «دست‌های بینا» با هدف نمایش آثار هنری کودکان دارای معلولیت بینایی در عمارت عین‌الدوله با نمایش چندین مجموعه آثار هنری نقاشی این کودکان رسما آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به همت سازمان زیباسازی و مدرسه نابینایان دخترانه نرجس در راستای ارزش گذاری و همچنین تشویق کودکان دارای معلولیت بویژه کودکان نابینا با حضور جمعی از دانش آموزان، هنرمندان و مسوولان شهری آغاز به کار کرد.

کودکان کم بینا و نابینا با فرا گرفتن آموزش زیرنظر مربیان هنری آموزش دیده‌ اولین نمایشگاه خود را برگزار می کنند که مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته است.

براساس این گزارش؛ در مراسم افتتاحیه بیش از 250 مهمان حضور داشتند این اتفاق نشان دهنده اهمیت برگزاری این چنین نمایشگاه هایی را که حاصل تلاش افراد دارای معلولیت‌اند، است. کودکان معلول دارای استعدادهای زیادی هستند که در صورت حمایت شدن قابل بروز و ظهورند و ایستادن مدیریت شهری در کنار این کودکان و خانواده هایشان می تواند دلگرمی زیادی برای ادامه کار به آنها بدهد.

در پایان مراسم افتتاحیه نمایشگاه «دست‌های بینا» سازمان زیباسازی شهر تهران با اعطای لوح تقدیر از کودکان هنرمند قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 537077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟