همکاری ABC با مارول/ ساخت سریال تازه ابرقهرمانی

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، شبکه ABC پس از همکاری با بخش تلویزیونی مارول در ساخت سریال Agents of SHIELD (مأموران شیلد)، امیدوار به‌همکاری مجدد با مارول برای ساخت سریالی ابرقهرمانی است. طبق گزارش سایت دِدلاین، کری برک، رئیس شبکه ABC، علاقمند است در مورد ساخت پروژه‌ای جدید در ژانر ابرقهرمانی، با کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، مذاکره کند؛ کری برک در این رابطه به‌سایت دِدلاین چنین گفت:

ما همکاران خود در مارول را دوست داریم و از این موضوع که سریال «مأموران شیلد» به‌کار خود پایان می‌دهد بسیار ناراحتیم. ما در شبکه ABC به‌دنبال همکاری با کوین فایگی هستیم و اکنون در ابتدای راه مذاکرات با او در مورد اینکه سریال جدید شبکه ABC و مارول چه‌چیزی خواهد بود، قرار داریم. در حال حاضر تمرکز مارول روی سرویس دیزنی پلاس (Disney Plus) است که غیر از این هم نباید باشد.

به گزارش زومیت، تیر ماه سال جاری بود که در حاشیه اولین روز نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول در مصاحبه با سایت دِدلاین تأیید کرد سریال Agents of SHIELD قرار است در فصل هفتم به‌پایان برسد که فصل هفتم این سریال در سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC منتشر خواهد شد. با اینکه در ابتدا قرار بود در سریال «مأموران شیلد» شاهد کراس‌اور با فیلم‌های دنیای سینمایی مارول باشیم، اما درنهایت سریال مسیر مستقلی را پیش گرفت که در فصل ششم، زمین در معرض یک تهدید ناشناخته و جدید قرار گرفت که ریشه مشخصی نداشت و در طول فصل ششم شاهد حضور شخصیتی به‌نام سرژ بودیم که به‌دنبال نابودی و مقابله با یک دشمن بیگانه بود.

مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی و جف وارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال «مأموران شیلد» حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه‌ٔ ساخت فصل پایانی سریال «مأموران شیلد» نیز مانند ۶ فصل گذشته برعهده‌ی ویدون و موریسا تانکاروئن بوده است. مانند فصل ششم، فصل پایانی سریال «مأموران شیلد» نیز در ۱۳ قسمت تولید شده و قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC پخش شود.

طبق گفتهٔ کری برک، مارول در حال حاضر تمرکز خود را روی ساخت سریال‌های ابرقهرمانی که قرار است از سرویس دیزنی پلاس پخش شوند، گذاشته است. همان‌طور که مستحضرید، سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد، سریال Hawkeye (هاوک‌آی) به‌احتمال فراوان در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد و همچنین سریال WandaVision (وانداویژن) در بهار سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش می‌شود. سریال Loki (لوکی) نیز در فصل بهار سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟