به تازگی هیدئو کوجیما، سازنده عنوان مرموز Death Stranding در مصاحبه خود در مورد کیانو ریوز که یکی از بازیگران مشهور سینمای هالیود است و قرار بود در عنوان Death Stranding نیز نقش آفرینی کند، صحبت کرد. کوجیما اعلام کرد که برای انتخاب بازیگر نقشی که در حال حاضر Mad آن را بازی کرده است با یکی از دوستانم مشورت کردم و او در ابتدا اعلام کرد که Mads mikkelsen برای این نقش بسیار مناسب است؛ پس من به دانمارک رفتم تا با mads mikkelsen درباره این بازی صحبت کنم. بعد از ملاقات با Mads برای دومین بار از دوستم مشورت گرفتم و او گفت Mads یکی از بازیگران بسیار خوب برای این نقش است، اما برای این نقش، کیانو ریوز بهتر از Mads mikkelsen خواهد بود.

پس از آن متوجه شدم که کیانو در حال کار با نئون دمون است و به همین دلیل نتوانستیم با کیانو در ساخت بازی Death Stranding همکاری داشته باشیم. بسیاری از افراد آگاه در حوزه ساخت بازی‌های رایانه‌ای به من پیشنهاد دادند تا از کیانو به جد مد در ساخت بازی خود استفاده کنم، اما از آنجایی که کیانو درگیر کار دیگری بود و من هم برای ساخت بازی عجله داشتم، نتوانستم با او در این پروژه همکاری داشته باشم. اما با این حال نیز از همکاری با مد در عنوان Death Stranding بسیار احساس رضایت می‌کنم.

صحبت‌های کوجیما درباره کیانو ریوز

کیانو ریوز در عنوان Cyberpunk 2077 ایفای نقش کرده و کوجیما نیز از این اتفاق احساس خوشحالی کرد و گف در آینده امیدوار است بتواند با او همکاری داشته باشد. کوجیما همچنین اعلام کرد که همکاری او با کیانو ممکن است در ساخت یک عنوان رایانه‌ای جدید و یا در ساخت یک فیلم سینمایی باشد.

با این حال باید منتظر عرضه عنوان Death Stranding در ۸ نوامبر برای کنسول PS4 باشیم و ببینیم که آیا Mad توانسته از پس نقش خود برآید یا نتوانسته است این نقش را به خوبی اجرا کند..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟