از انتقاد رامبد جوان از خبرنگاران تا توضیح یک بازیگر درباره اظهارات جنجالی‌اش

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در حالی یکشنبه ۱۴ بهمن پنجمین روز خود را پشت سر گذاشت که سینمای اهالی رسانه یکی از شلوغ ترین روزهای خود را سپری کرده و سینماهای مردمی شاهد افزایش سانس های فوق العاده به دلیل حجم گسترده علاقه‌مندان بودند.

روز حضور گسترده چهره‌ها در پردیس ملت

در سانس اول نخستین روز جشنواره فجر در پردیس سینمایی ملت، مستند «دلبند» به کارگردانی یاسر طالبی به نمایش درآمد و پس از آن نوبت به «خون خدا» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی رسید، فیلمی که درباره نجات یک معتاد به دست امام حسین است. با این حال کیفیت فیلم آنطور که باید به مذاق اهالی رسانه و منتقدان خوش نیامد.

کارگردان این فیلم در نشست خبری اما به انتقاد از سلبریتی‌ها پرداخت و از بی احترامی های آنان لب به گلایه گشود.

در ادامه فیلم «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته روی پرده رفت، فیلمی که در جلب نظر برخی از مخاطبان قابل قبول و خوب بود و برخی نیز از آشفتگی محتوایی آن گلایه داشتند.

مهم‌تر از نمایش این فیلم، نشست خبری آن پرسروصدا دنبال شد، در این نشست رامبد جوان که به همراه نگار جواهریان و دیگر بازیگران این فیلم مقایل خبرنگاران نشست، از سوالات اهالی رسانه انتقاد کرده و آن ها را بسیار ساده دانست. از سوی دیگر شهبازی در واکنش به برخی از سوالات یادآور شد که برای شنیدن نقد فیلمش به جشنواره نیامده و نقدهایی که به فیلم هست را باید در قالب یادداشت در آینده منتشر کرد.

آخرین سانس روز پنجم به یکی از مهم‌ترین فیلم های جشنواره، «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار اختصاص داشت، فیلمی که یکی از شلوغ ترین سانس های پردیس سینمایی ملت را از نظر حضور مهمانان و همچنین استقبال اهالی مطبوعات رقم زد و البته توانست نظر اکثریت تماشاگرانش را جلب کرده و به هدف خود در زمینه جذب مخاطب برسد.

در نشست خبری این فیلم نیز آبیار ضمن ارائه توضیحاتی تاکید کرد که نگاه امنیتی و محافظه کار در فیلمش نداشته است.

در روز یکشنبه ۱۴ بهمن چهره هایی چون عماد افروغ نماینده مجلس و نادر طالب‌زاده کارشناس فرهنگی و فیلمساز در پردیس سینمایی ملت حضور پیدا کردند.

تعدد سانس‌های فوق العاده در پردیس های مردمی

سینماهای مردمی نیز روز یکشنبه ۱۴ بهمن با استقبال گسترده مخاطبان رو به رو شده و سانس های بسیار شلوغی را پشت سر گذاشتند. هنرمندان نیز در بعضی از پردیس های سینمایی با علاقه مندان همراه شده و به تماشای فیلم هایشان نشستند که از آن جمله می توان به جواد عزتی و علی شادمان اشاره کرد که در سانس ساعت ۲۳ پردیس کورش حضور پیدا کردند.

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و ستاره پسیانی، بازیگران فیلم «سرخپوست» با حضور در پردیس سینمایی آزادی، به تماشای آثار به نمایش درآمده در این مجموعه نشستند.

همچنین سانس های فوق العاده بسیاری در روز پنجم جشنواره فیلم فجر به دلیل استقبال گسترده علاقه مندان ایجاد شد و از جمله فیلم هایی که می توان به آن اشاره کرد، «جان دار»، «قسم»، «ماجرای نیمروز: رد خون»، «غلامرضا تختی»، «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» اشاره کرد.

نتایج تازه آرای مردمی

روز پنجم جشنواره اسامی ۹ فیلم برتر از نگاه مردم اعلام شد.

از انتقاد رامبد جوان از خبرنگاران تا توضیح یک بازیگر درباره اظهارات جنجالی‌اش

فیلم‌های «۲۳ نفر»، «غلامرضا تختی»، «قسم»، «قصر شیرین»، «متری شیش و نیم»، «سرخپوست»، «ماجرای نیمروز: رد خون»، «شبی که ماه کامل شد»، «جان دار» ۹ فیلم برتری هستند که توانسته‌اند نظر مخاطبان را جلب کنند و باید دید در پایان کدام فیلم می تواند سیمرغ این بخش را از آن خود کند و تا روزهای پایانی جشنواره در جلب نظر مخاطبان موفق باشد.

توضیح یک بازیگر درباره حواشی پیرامون سخنانش

علیرضا کمالی بازیگر فیلم سینمایی «سفمونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند در نشست خبری این فیلم که در روزهای گذشته برگزار شد به انتقاد از وضعیت امروز جامعه پرداخت که سخنانش بازخورد بسیار زیادی داشت و با حواشی همراه شد.

او در گفتگویی به ارائه توضیحاتی درباره اظهارنظر جنجالی اش پرداخته و تاکید کرده است که از سخنانش برداشت های غلطی صورت گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 456525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟