کنایه تازه بازیگری که معاون جرج بوش را شیطان خواند

کریستین بیل دوران پرجایزه و موفقی را پشت سر می‌گذارد. او که در مراسم گلدن گلوب جایزه بهترین بازیگر مرد در فیلمی کمدی یا موزیکال را از آن خود کرد، در انتخاب منتقدان هم بهترین بازیگر مرد شد.

او که برای بازی درخشان در فیلم «معاون» به کارگردانی آدام مک‌کی برنده این جوایز شده است، در مراسم گلدن گلوب از شیطان تشکر کرد که الهام‌بخشش شده تا از عهده ایفای نقش دیک چنی برآید.

او در شب جوایز انتخاب منتقدان هم برنده جایزه بهترین بازیگر در فیلمی کمدی شد. او این بار از داوری فیلم در شاخه کمدی استفاده کرد تا به دیک چنی بتازد: «به گمانم زمانه به گونه‌ای است که اجازه می‌دهد فیلم «معاون» کمدی در نظر گرفته شود، اما در حقیقت این فیلم تراژدی است.»

البته این پایان کار کریستین بیل در شب جوایز انتخاب منتقدان نبود و دوباره برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد روی صحنه حاضر شد

او این بار در سخنانش پس از دریافت جایزه گفت: «وقتی در زندگیت فقط یک کار بلدی، خیلی حس خوبی دارد که برای آن مورد توجه قرار بگیری.»

کریستین بیل که برای بازی نقش بتمن در سه گانه «شوالیه تاریکی» شهرت بسیار دارد، در فیلم «معاون» با اضافه کردن چندین کیلو و گریم مناسب در قالب دیک چنی رفته است.

گریم او در این فیلم هم برنده جایزه انتخاب منتقدان شد. جایزه انتخاب منتقدان برای بازیگری دو جایزه دارد که یکی مجموع کارها را در نظر می‌گیرد و یکی در بخش کمدی اهدا می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟