امین هدایتی خواننده گروه «دال‌بند» با بیان اینکه فضای موسیقی روزهای بهتری را نسبت به گذشته سپری می‌کند در گفت‌و گو با «صبا»، اظهار کرد: مردم موسیقی خوب را می‌شناسند و برای آن ارزش قائل هستند و ما هنرمندان باید این موضوع را در نظر بگیریم که شرایط دنیای موسیقی تغییر کرده است و باید دنبال کارهای اصیل و شنیدنی باشیم و گوش موسیقی مردم را ارتقا دهیم.

هدایتی از نام گروه تا رفاقت با اعضای « دال‌بند» گفت: گروه « دال‌بند» که نامش از اول واژۀ دوستی گرفته شده، بر پایۀ رفاقتِ چند‌سالۀ ما است، دال با «سبک تلفیقی» در اسفند ۱۳۹۲ شکل گرفت و اولین قطعۀ خود را ابتدای فروردین ۹۳ با نام «آوازم را می‌رقصیدی» و قطعۀ «گذر اردیبهشت» را اردیبهشت‌ماه در فضای مجازی منتشر کرد که قطعه‌ای عاشقانه در فضای بهار و انعکاس حال‌و هوای احساسی دارد.

وی از وظایف هنرمند Artist در جامه کنونی افزود: همه هنرمندان وظیفه دارند مشکلات جامعه را درک و در آثار خود منعکس کنند. وقتی حال و هوای گذر اردیبهشت را گوش می‌دهیم فضای احساسی و آرامی را در آن موقع می‌شنویم، اما فضای قطعه کلاغ سفید فرق می‌کند چون انتقادی و اجتماعی است و همیشه سعی می‌کنیم در جریان جامعه حرکت کنیم.

امین هدایتی خواننده آواز ایرانی از برنامه‌های گروه « دال‌بند» گفت: گروه دال به زودی قطعه‌ای جدید منتشر می‌کند و هم‌چنین در دی ماه برای تهرانی‌های عزیز کنسرت کلاغ سفید را داریم و امیدوارم مثل همیشه استقبال شود.

گروه دال را امین هدایتی(خواننده)، شایان شکرابی(نوازنده پیانو)،امیرحسین کیان پور(نوازنده سازهای بادی چوبی)، یزدان بهمنی و میلاد سعدی (نوازندگان اسازهای کوبه‌ای)، آرین کشیشی(نوازنده گیتار بیس و کنترباس)، سالارغفاربجویی (نوازنده ویلنسل)، غزل مهدوی (ترانه سرا) تشکیل می دهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 439694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟