به گزارش رکنا، انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن خیرمقدم به حسین انتظامی به‌عنوان سرپرست تازه سازمان سینمایی، از نزدیک به چهل سال زحمات محمدمهدی حیدریان در سینمای ایران تشکر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه خطاب به محمدمهدی حیدریان آمده است: تهیه‌کنندگان پیشکسوت و مستقل سینمای ایران که تا امروز فعالیت می‌کنند و به‌اصطلاح چراغ دفاترشان معجزه‌آسا روشن مانده است، سینما Cinema را از اوایل دهه ۶۰ با شما و همراهانتان آغاز کردند. در این سال‌ها دانستیم که لازمه یک سینمای پرقدرت و پیشرو داشتن تهیه‌کنندگانی است که ذهن پویا و جهانی داشته باشند اما وقتی که این لزوم بایسته، گرفتار سیاست‌های شناور اقتصادی غیرشفاف و جنگ و جدالی مداوم و ابدی باشد، از آن ذهن پویا چیزی نخواهد ماند، جز فرسایش و کناره‌گیری یا ماندن به هر طریق و ترفند.

خوشبختانه سکاندار جدید سینما، شخصیتی فرهنگی است که در سال‌های اخیر در معاونت مطبوعاتی و پس از آن به‌عنوان قائم مقام وزیر نشان داد که به شفاف‌سازی اعتقادی عملی دارد.

در بخشی دیگر از اطلاعیه انجمن آمده است: تهیه کنندگان حرفه ای سینما امید به حضور پرشور و ماندگار شما داشتند که به جبر قانون Law امکان‌پذیر نشد اما ما شما را در هر کجا که باشید همچنان یار و مددکار سینمای ایران می‌دانیم.

در پایان این اطاعیه می‌خوانیم: دکتر حسین انتظامی، همانگونه که سال‌ها توانسته به‌عنوان نماینده منتخب مدیران مسئول مطبوعات کشور بالاترین درجه اعتماد برگزیدگان مطبوعات را کسب کند، با شناخت فرهنگی و مدیریت به‌روز خود خواهد توانست برای پایندگی و بالندگی هنر Art –صنعت تاثیرگذار و مهم جهانی سینما بکوشد و سینمای سرفراز ایران، با حضور این مدیر ارجمند گام‌های بیشتر و بلندتری بردارد. انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران در کنار معاونت سینمایی برای ارتقا کمی و کیفی سینمای ایران آماده همه گونه همکاری و همراهی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟