توقف ساخت پروژه‌های فاخر در صداوسیما

رمضانعلی موسوی‌مقدم - قائم مقام رییس سازمان صداوسیما - در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت بودجه سازمان صداوسیما بیان این‌که این سازمان با کمبود اعتبار قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو است، درباره وضعیت تولیدات در صداوسیما، توضیح داد: ساخت تولیدات فاخر و آثار نمایشی در سازمان صداوسیما به دلیل کمبود بودجه با یک اولویت‌بندی انجام می‌گیرد و بخش عمده پروژه‌های بزرگ در حوزه تولید به دلیل کمبود پول و اعتبار انجام نمی‌شود.

وی در عین حال اظهار کرد: با وجود کمبود اعتباری که وجود داشته خوشبختانه طی یکسال اخیر سریال‌ها و آثاری دیگر از جمله انیمیشن که ساخته شده است با سه – چهار سال قبل قابل رقابت است؛ بنابراین حداکثر تلاش‌ها صورت می‌گیرد که در حوزه تولیدات با وجود کمبود اعتبار قابل ملاحظه، اقدامات لازم را انجام دهیم.

قائم مقام رییس سازمان صداوسیما همچنین در پاسخ به این پرسش ایسنا که صداوسیما تا چه میزان قرار است با حضور کارشناسان مطرح برنامه‌های چالشی را تولید کند؟ توضیح داد: برنامه‌های چالشی و به طور کلی برنامه‌هایی که در حال حاضر برند چالشی دارند، از کارشناسان زبده استفاده می‌کنند که اتفاقا بخش کارشناسی مهم است.

ما بعضا چهره‌های سیاسی را کارشناس تلقی می‌کنیم، در حالی که تخصص فرد مهم‌تر است ؛ بنابراین تلاش می شود که در برنامه های چالشی از کارشناسانی که در حوزه های خود مطلع ، مسلط و متخصص هستند استفاده شود. در واقع می توان گفت ما از هر نوع کارشناسی که بتواند در اغنا مخاطب و در کامل شدن موضوع برنامه نقش اساسی داشته باشد، استفاده می‌کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

*صبا

 

کدخبر: 438225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟