عبدالله عبدی کارگردان و تهیه کننده ویژه برنامه «چهل» درباره تولید این برنامه گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب برنامه «چهل» به سراغ ارکان پدید آورنده انقلاب رفته که به این ترتیب افراد مختلفی از همه احزاب مقابل دوربین این برنامه می روند.

وی بیان کرد: به تمام شخصیت های تاثیرگذار انقلاب که در قید حیات هستند برای حضور در برنامه دعوت نامه ارسال کرده ایم تا بتوانند درباره جزئیات وقایع انقلاب اطلاعات جدیدی را بیان کنند و از اسنادی که وجود دارد پرده برداری کنند.

عبدی تصریح کرد: با کمک مرکز آرشیو سازمان صدا و سیما و همکاری لابراتور این بخش از تصاویر بدیع آرشیوی که تاکنون پخش نشده است، استفاده خواهیم کرد که می تواند جذابیت های زیادی را داشته باشد.

وی بیان کرد: این برنامه قصد دارد تا با تمامی جریانات فکری و آرا و اندیشه‌های متفاوت گفتگو کند تا آن‌ها از زوایای مختلفی جریان چهل سالگی انقلاب را روایت کنند.

عبدی در پایان درباره زمان پخش و تعداد قسمت های این برنامه گفت: برنامه «چهل» در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه اقتصاد شبکه پنج سیما تهیه و تولید می‌شود که به احتمال فراوان در ایام بهمن ماه به روی آنتن برود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟