احسان کاوه مدیر مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری درباره برنامه جدید «در حلقه رندان» که تولید مشترک حوزه هنری و تلویزیون است، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برنامه در حلقه رندان تولید مشترک گروه اجتماعی شبکه دو و مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری است که تهیه کنندگی آن بر عهده یوسف بچاری است و به موضوعات اجتماعی با نگاهی طنز می‌پردازد.

وی بیان کرد: فضای درونی برنامه ادبیات طنز است و این برنامه تلاش می‌کند تا طنز را به نوع فاخر خود برگرداند و نگاه سخیفی که در حال شکل گرفتن در حوزه طنز است، بهبود بخشد. ما کشوری هستیم که ادبیات غنی طنز و طنزپردازان بنامی مانند عبید زاکانی را داریم که آثار مهمی از خود به جای گذاشته اند.

کاوه اضافه کرد: ما نشستی را هر ماه تحت همین عنوان در حلقه رندان در حوزه هنری برگزار می‌کنیم که طنز پردازان و شاعران جوان و با سابقه در آن شرکت می‌کنند. همین نشست زمینه ساز شکل گیری طرح اولیه این برنامه شد تا بتوانیم از ظرفیت این جوانان در جهت رشد طنز در جامعه استفاده کنیم.

کاوه همچنین درباره ساختار و شکل برنامه در حلقه رندان بیان کرد: نشست ماهانه در حلقه رندان ساختاری همایش گونه دارد؛ اما شکل این برنامه که قرار است به زودی روی آنتن شبکه دو برود، ساختاری ترکیبی دارد و هر بار با یک آیتم ثابت در اتاق بازجویی شکل جدید از طنز ادبی را نمایش می‌دهد.

وی همچنین درباره زمان پخش برنامه اظهار کرد: قبل از محرم و صفر چند قسمت از برنامه به طور پراکنده به روی آنتن رفت؛ اما قرار است که از اوایل ماه ربیع برنامه به طور منظم و ثابت در 26 قسمت روی آنتن شبکه دو برود.

گفتنی است؛ این برنامه با حضور چهره های شناخته شده طنزپرداز و با ساختاری ترکیبی می کوشد به دغدغه های مختلف جامعه در حوزه های گوناگون بپردازد. این برنامه قرار است یک شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو پخش شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟