هدف «حراج تیاتر» مواجه شدن بازیگران با تماشاچی است

سیامک صفری کارگردان «حراج تیاتر» اظهار کرد: مخاطبان هرشب در نمایش«حراج تیاتر» به تماشای چند نمایش می‌نشیند و قرار است با بازیگران متفاوت و موضوعات متنوع این نمایش را از ۲۰ آبان در سالن ۱ عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه ببریم.

وی درخصوص اجرای بازیگران این نمایش توضیح داد: بچه‌های نمایش «حراج تیاتر» بچه‌های جدیدی هستند که در کارگاه‌های خودم دوره دیده‌اند و قرار است تجربه‌های جدیدی را از نمایش حاضر به‌دست آورند.

کارگردان نمایش«حراج تیاتر» درخصوص گرانی بلیط تئاتر گفت: بلیط تئاتر این روزها به نسبت گران‌تر از قبل شده است که مطمئنا دلایل زیادی دارد اما آن‌چه مهم است، حمایت مردم از تئاتر می‌باشد که درصورت گرانی، هنوز هم طرفداران خود را دارد. اما ما برای نمایش «حراج تیاتر» کم‌ترین مبلغ را در نظر گرفته‌ایم تا مردم با اشتیاق به تماشای نمایش بیایند.

صفری در ادامه افزود: هدف از اجرای نمایش «حراج تیاتر» مواجه شدن بازیگران با تماشاچی است، چرا که در کلاس‌های آموزشی این رویارویی صورت نمی‌گیرد و برای کسب تجربه بیشتر باید در صحنه نمایش حضور داشته باشند. بچه‌های نمایش«حراج تیاتر» هم آموزش لازم را دیده‌اند و تمام تلاش خود را برای اجرای حرفه‌ای می‌کنند تا مخاطب پسند باشند و در آینده نزدیک از تجربه خود استفاده کنند.

این کارگردان تئاتر از حضور کمرنگ مردم در سالن‌های تئاتر ابراز نگرانی کرد و گفت: ما برای نمایش حراج تئاتر تبلیغات لازم را داشته‌ایم و دسترسی‌های لازم را برای خرید بلیط قرار داده‌ایم اما هنوز شاهد خالی بودن سالن‌های نمایش هستیم. این درحالی است که برخی سالن‌های نمایش هنوز خالی هستند درصورتی که در سالن‌های دیگر صندلی‌ها پر شده و تماشاچی به دنبال صندلی خالی می‌گردد.

موضوعات در اجرای نمایش«حراج تیاتر» به شرح زیر است:

اجرای بیستم آبان: دختر یانکی، الیورتوییست، مراسم قطع دست در اسپوکن، کنت دراکولا

اجرای بیست و یکم آبان: ایوولف کوچولو، خرده جنایت Crime ‌های زن و شوهری، عشق لرزه

اجرای بیست و دوم آبان: دایی وانیا، سونات اشباح، خیانت، عاشقانه، عامدانه، قاتلانه

اجرای بیست و سوم آبان: اتاق ورونیکا، خدای کشتار، هدا گابلر

اجرای بیست و پنجم آبان: کالیگولا، حباب معلق، باغ آلبالو، اتوبوسی به نام هوس

اجرای بیست و ششم آبان: در پوست شیر، دروغ، سوتفاهم

اجرای بیست و هفتم آبان: مهمانسرای دو دنیا، مرد بالشی، مرغابی وحشی

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

*صبا

کدخبر: 434886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟