طراحی پارک با تم خودروهای فراری

جزیره یاس ابوظبی یکی از نقاط عطف فرهنگی ساخت بشر در امارات محسوب می شود. در قلب Heart این چشم انداز، کارفرمایی درخواست طراحی و ساخت یک پارک تفریحی/صنعتی با تِم خودروهای فراری را داد. موقعیت، مقیاس و ارائه پروژه ای با هدف توسعه عمده، نیازمند جسارت قابل وصفی بود تا بتواند دیدگاه و خلاقیت یک پارک تفریحی را با پرداختن به مدل های خاص خودروهای فراری به نمایش بگذارد.

به گزارش آرل، طرح به اجرا رسیده از استودیو طراحی Benoy یک انقلاب در طراحی پارک با چنین تِمی به شمار می رود که بر روی برجسته سازی مدل مشهور فراری GT تمرکز داشته است.

Ferrari+park+(5)

برای اطمینان از شرایط پایداری درون پارک، یک پوسته فلزی عایق بندی شده با شیشه برای سقف مجموعه در نظر گرفته شد تا بارهای حرارتی و تابش را کاهش دهد. گذر در این پارک ی تجربه هیجان انگیز و نفس گیر است که یکی از مهم ترین نمادهای خودروسازی دنیا به شمار می رود، و به شیوه ای جاه طلبانه بر روی نام و تاریخچه خود تاکید می کند.

Ferrari+park+(4)

پارک فراری یکی از بزرگترین فضاهای تفریحی/صنعتی دنیا به شمار می رود که دستاورد بزرگی در زمینه معماری محسوب می شود. محیطی که به ارزش های بصری و تکنولوژی یکی از بزرگترین و جذاب ترین خودروسازان دنیا ارج می نهد، و اهمیت چنین کاربری را برجسته می سازد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

Ferrari+park+(7)

Ferrari+park+(10)

کدخبر: 431030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟