زن شگفت‌انگیز به تعویق افتاد

برادران وارنر اعلام کرد که قسمت دوم "واندر وومن" را به جای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ در تاریخ ۵ ژوئن سال ۲۰۲۰ روی پرده می‌برد.

دنباله فیلم که وقایع آن در سال ۱۹۸۴ روایت می‌شود، اکنون جایگزین فیلم "مرد شش میلیارد دلاری" با بازی مارک والبرگ خواهد شد که در حال حاضر از جدول زمانی اکران‌های وارنر خارج شده است. جف گلدستین مدیر پخش داخلی استودیوی برادران وارنر می‌گوید: "ما با قسمت اول "واندر وومن" در تابستان به موقیت‌های شگرفی دست یافتیم، بنابراین با تغییر در برنامه‌ها می‌خواهیم دوباره از فرصت به دست آمده بهره ببریم. با این اقدام فیلم دقیقاً در زمانی که باید اکران می‌شود.»"

به گزارش سی نما، "واندر وومن ۱۹۸۴" هشتمین فیلم دنیای دی‌سی و چهارمین فیلم با حضور شخصیت "زن شگفت‌انگیز" با بازی گل گدوت خواهد بود. قسمت اول فیم توانست در سراسر دنیا به فروش ۸۲۱.۸ میلیون دلاری دست یابد که ۴۱۲.۶ میلیون دلار آن به آمریکای شمالی اختصاص داشت. "واندر وومن" پرفروش‌ترین فیلم تاریخ به کارگردانی یک زن و همچنین ۲۲مین فیلم پرفروش تاریخ در آمریکای شمالی است.

پتی جنکینز برای کارگردانی قسمت دوم بازخواهد گشت. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش درآید، اما سپس تاریخ اکران ۱ نوامبر برای آن در نظر گرفته شد تا به صورت همزمان با قسمت بعدی «جنگ ستارگان» روی پرده نرود. کریس پاین و کریستن ویگ نیز هریک نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند.

وارنر سال گذشته حق پخش فیلم "مرد شش میلیارد دلاری" را از کمپانی واینستین که در توسعه آن با دامیان زیفرون کارگردان فیلم درام آرژانتینی "داستان‌های وحشی" (Wild Tales) همکاری می‌کرد خریداری کرد. پس از جدایی زیفرون از پروژه، استودیو تاریخ اکران این اثر علمی-تخیلی اکشن را از تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ به ۵ ژوئن تغییر داده بود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟