برخی ۲ هفته‌ای سریال‌ می نویسند/ قصه‌ها و افراد تکراری

امیر پارسی بازیگر Actor نقش «اوستا» در آیتم های نمایشی که دهه ۶۰ و ۷۰ از تلویزیون پخش می شد درباره فعالیت های جدید خود به خبرنگار مهر گفت: این روزها بیشتر در رادیو ایران فعالیت دارم البته کارهای نمایشی هم دارم که هر از گاهی روی صحنه می رود.

وی در واکنش به اجرای آیتم های نمایشی «سیاه بازی» توسط برخی جوانان که با کیفیت ضعیفی در تلویزیون پخش می شود، اظهار کرد: ما سال های گذشته با نمایش های «سیاه بازی» خیلی آشنا بودیم و در حین اینکه این نمایش ها را در تلویزیون بازی می کردیم به تئاتر هم می رفتیم تا آگاهی مان بالا برود. با این حال اکنون نوبت جوان هاست و باید وارد کار شوند تا تجربه کسب کنند ما هم زمانیکه وارد عرصه و کار شدیم جوان بودیم و سعی کردیم یاد بگیریم اما تفاوتی میان ما و جوانان امروز وجود دارد و آن هم این است که جوان امروز می خواهد خیلی سریع به اهدافش برسد و شتابزده کار می کند ولی ما حداقل ۱۵ یا ۲۰ سال کار کردیم و بعد از کسب تجربیات زیاد بود که نمایش های «اوستا و عبدلی» را روی آنتن بردیم.

این بازیگر درباره اینکه چقدر این روزها برنامه های ترکیبی و سریال های تلویزیونی برای مخاطب جذابیت دارد، بیان کرد: داستان سریال ها معمولا تکراری است و چون جذابیتی برای مردم ندارد سراغ ماهواره می روند. ما قدیم تر ها به فیلم و سریال هایی که محتوایی نداشت «فیلم های متری» می گفتیم چون به آنها آب می بستند و اکنون هم فکر می کنم برخی از سریال ها چنین فضایی دارند.

پارسی توضیح داد: آن زمان برای کارهای نمایشی فکر می شد اما اکنون می شنوید که یک نفر در ۲ هفته یک سریال می نویسد و از طرفی هم نویسندگان و کارگردانان برخی از آثار دایم تکرار می شوند، مگر ذهن یک نفر چقدر ظرفیت دارد که پشت سر هم قصه تولید کند.

وی در پایان درباره حضورش در تلویزیون بیان کرد: در چند سال اخیر برای حضور در تلویزیون از من دعوت نشده است اما در این زمینه گلایه ای هم ندارم چون معتقدم جوان ترها باید وارد کار شوند. من هم این روزها بیشتر درگیر رادیو و تئاتر هستم و فکر می کنم همین فعالیت ها برای من کافیست.

منبع: مهر

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟