اثر پویانمایی کارگردان شیرازی منتخب جشنواره فیلم بمبئی شد

این فیلم پیش از این توانسته جایزه بهترین انیمیشن اکثر جشنواره های داخلی و خارجی را کسب کند و منتخب جشنواره ادمونتون کانادا، از جشنواره های دارای نشان آکادمی اسکار شود و همچنین در بیش از ۶۰ جشنواره بین المللی به عنوان نماینده ایران حضور پیدا کند.

علی زارع قنات نوی، تاکنون بیش از ۴۰ جایزه بین المللی و ملی کسب کرده، تهیه کنندگی و کارگردانی ۱۴فیلم مستند و داستانی کوتاه، بلند و انیمیشن را در کارنامه دارد.

او یکی از فیلمسازان موفق سینمای ایران به‌شمار می‌ رود و آثار وی با استقبال منتقدان، جشنواره ها و بنیادهای فرهنگی هنری جهان رو به ‌رو شده است که اثر پیشین او، انیمیشن ‘عروسک چینی بابا’ از این جمله است.

زارع قنات نوی، پیش از این بیش از ۳۰ جایزه بین المللی دریافت کرده و در جمع ١٠ فیلمساز برتر سال ٢٠١۴ آسیا در جشن IFVA قرار گرفته است، افزون بر این او در سال ٢٠١۶ در بین ۸ استعداد برتر فیلمسازی مجله فیلم کوتاه آمریکا قرار گرفت.

وی به عنوان داور در جشنوارهای مختلفی از جمله: جشنواره بین المللی CPM FILM بلاروس، جشنواره بین المللی فیلم های مستقل بنگلادش (IOFF) جشنواره بین المللی برلین سینفست Berlin International Cinefest آلمان و جشنواره Globe International Silent Film حضور داشته است.

ششتمین دوره جشنواره فیلم MY MUMBAI از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه جاری که مصادف با ١٩ تا ٢٢ اکتبر است در شهر بمبئی هندوستان برپا خواهد شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟