جیمز گان، کارگردان جوخه انتحار ۲ می‌شود

جیمز گان، کارگردان هالیوودی اخیراً از قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» به واسطه مطرح شدن دوباره توییت‌های اهانت‌آمیز چند سال پیش، کنار گذاشه شده بود.

این اخراج به شکل وسیع در میان هواداران کامیک‌ها مورد بحث قرار گرفته است زمانی که گان از مارول به DC نقل مکان کرد، دو ناشر کتاب‌های کامیک که رقبای طولانی‌مدتی برای یکدیگر بوده‌اند.

طبق خبر نشریه The Wrap، گان قرار است روح تازه‌ای به مجموعه «جوخه انتحار» دهد، هر چند بازگشت مارگرت رابی، ویل اسمیت و ژرارد لتو به نقش‌هایشان در قسمت اول در پاره‌ای از ابهام است.

«جوخه انتحار» با فروش جهانی 750میلیون دلار چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و در سایت Rotten Tomatoes تنها 28درصد از نظر منتقدان را به خود جلب کرده است. مخاطبان نیز به فیلم نمره 60 داده‌اند.

فیلم به عنوان تلاش برادران وارنر برای خلق مجدد اتمسفر موزیکال و شادی تعبیر شد که فیلم «نگهبانان کهکشان» را در گیشه به موفقیت رساند. گان دو نسخه پیشین «نگهبانان کهکشان» را نوشته و کارگردانی کرده بود.

دیوید آیر، کارگردان نسخه نخست «جوخه انتحار» از انتخاب گان استقبال کرده است و در توییتر خود نوشته است «خیال می‌کنم به طور باورنکردنی حرکت شجاعانه و هوشمندانه‌ای از سوی استودیو است. جیمز فردی درست برای این کار است.»خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟