گروه هنری نیان (حامی کودکان کار) نمایشگاه سکوت رنگ را با ۴۳ اثر نقاشی از ۳۰ هنرمند Artist از ۲۰تا ۲۶مهرماه جاری در نگارخانه رسول مهر برگزار می‌کند.

در این نمایشگاه آثار نادیا سیاحی، الهام محمودی، نیلوفر محمودی، مریم حسینی نژاد، دامون گلریز، فروغ مؤدب، سونیا صادقی، نسرین رسولی، محبوبه لبافی، کیمیا نیک نفس، لاله علی خان فام، گلایل همایی راد، رضا رشید پور، مهدی لبافی، محمد فتحی، فهیمه فدوی، مونا بخت، فرزانه فدوی، نغمه عباسی، زهره صمدبین، نسرین عطایی، ناهید عطایی، الناز پور سهراب، مژگان اصلیان، مریم سلطانیه، یلدا نعیمیان، رامونا ایزدی یار، صفوره دکایی، طاهره مرادنیایی و الناز خوشروی به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه سکوت رنگ ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۰ مهرماه در نگارخانه رسول مهر در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی ارغوان، بلوار مروارید افتتاح می‌شود و تا ۲۶مهرماه ادامه دارد.

مونا بخت مدیر اجرایی نمایشگاه سکوت رنگ در یادداشتی برای ان نمایشگاه نوشته است: هنر Art و زیبایی شناسی همواره در تمام ادوار تاریخی مورد توجه قرار گرفته است. هر اثر هنری، بیانگر دیدگاه خاصی از هنر است. درست به مانند آثار نمایشگاه حاضر که دیدگاه‌های متنوع از هنر، به راحتی قابل رویت است و همچنین این رویداد گامی سودمند برای بهره‌مندی از هنر نقاشی در برگزاری رخدادی هنری و فرهنگی است. رنگ‌ها در عین سکوت و بی صدایی همانند کلمات دارای مفاهیم هستند. همانا مفاهیمی که، وقتی با روح و جوهره وجودی هنرمند در هم می‌آمیزد، فضای حظ بصری را در بیننده ایجاد می‌کند. در واقع آثار موجود در این نمایشگاه، بیانگر روح وجودی نقاش است. آثاری با رویکرد‌های مختلف با ترکیب بندی‌های متفاوت، بعضی با دیدی موشکافانه و به تعبیری با استفاده از کهن‌ترین تعریف هنر، درصدد تقلید از عالم هستی هستند و بعضی دیگر با نگاهی سنت شکنانه و بیان احساس به چالش کشیدن واقعیت‌های موجود را دنبال می‌کنند.

آثار موجود در این نمایشگاه به دنبال روایت یا تحلیل نیستند، بلکه ایجاد احساس از طریق اشکال، خطوط، نشانه‌ها و رنگ‌ها را دنبال می‌کنند.

گروه نیان سعی دارد با برپایی نمایشگاه (سکوت رنگ)، هنر را به عنوان یکی از وجوه فرهنگی

که حاصل بلوغ فکری و توان هنرمند است، به نمایش بگذارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد مشهدی را می شناسید؟ / او نمایندگان مجلس را تهدید کرده بود +عکس

درگیری هلیکوپترهای آمریکا با قایق‌های تند رو ایرانی در خلیج فارس

جزئیات شلیک مرگبار به کولبر کرمانشاهی + فیلم لحظه پیدا شدن پیکر و عکس

خاطرات شیطانی در خوابگاه دختران !

مرد غریبه در خانه مهسا بود که شوهر سر رسید! / پایان شوم کلاس عرفانی!

بوسه خانم بازیگر ایرانی بر شانه شاعر سرشناس +عکس

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

 

کدخبر: 423537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟