آزادی یک زندانی در همدان با کمک خانواده شهید

به گزارش رکنا،  یداله روحانی منش,مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: پدر شهدای والامقام جلال و جواد امیدی که در عملیات ماهور و بمباران همدان به درجه شهادت نائل شدند با حضور در ستاد دیه و کمک نقدی سبب بازگشت یک زندانی به آغوش خانواده شد.

او اضافه کرد: این زندانی به علت ناتوانی در پرداخت اقساط مهریه ۱۱۴ سکه‌ای در زندان به سر می‌برد که با کمک این خانواده شهید آزاد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: خانواده شهدا همواره یکی از حامیان معنوی و مالی ستاد دیه این استان هستند و تاکنون چندین بار با حضور خود در این مرکز زمینه ساز آزادی زندانیان آبرومند شدند.

روحانی منش بیان کرد: در  سال‌های اخیر شمار زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد با کمک مالی خانواده شهدا از جمله خانواده شهید اصغر سماوات، مادر شهیدان تیموری، خانواده شهیدان شالی، بی کینه، خوش لفظ و یوسفی آزاد شدند.

او با بیان اینکه  با کمک سپاه همدان هم ۲ محکوم مالی آزاد شدند اظهار داشت: هم اینک ۲۱۹ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های این استان به سر می‌برند که از این تعداد ۲۱۴ زندانی مرد و پنج زندانی زن هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: ۱۶۹ زندانی به علت محکومیت‌های مالی، ۴۴ نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه، سه زندانی به خاطر پرداخت نکردن نفقه و سه نفر نیز به علت دیه ناشی از سوانح در زندان به سر می‌برند.

۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد این استان از  امسال آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند که پنج تن از آنان زن هستند.

کدخبر: 721008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟