دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در ملایر

به گزارش رکنا، وی بیان کرد: در این راستا مأموران یک سارق مغازه، یک سارق دوچرخه، ۳ سارق داخل خودرو، یک سارق سیم برق و یک سارق منزل را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی در ادامه سخنان خود، افزود: بر همین اساس، مأموران کلانتری ۱۱ با کشف یک موتورسیکلت سرقتی، یک سارق انباری با اعتراف به ۶ فقره سرقت، یک سارق قطعات داخل خودرو با ۴ فقره سرقت و مأموران پاسگاه سامن یک سارق موتورسیکلت مسروقه را دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح، مأموران پلیس آگاهی سارق یک دستگاه خودروی نیسان را دستگیر کردند که در بازرسی از منزل وی، ۵ دستگاه ضبط خودرو به همراه قطعات دیگر خودرویی کشف و هر ۱۳ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ۵ میلیون ریالی اینترنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال دریافت شکوائیه ای از یکی از شهروندان ملایری مبنی بر برداشت غیر مجاز ۵ میلیون ریالی از حساب شخصی وی، بررسی موضوع توسط مأموران پلیس فتا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی، مخفیگاه فرد برداشت کننده وجه شناسایی و نامبرده دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ سلگی با هشدار به افراد فرصت طلبی که در فضای مجازی در صدد برداشت غیر مجاز از حساب سایر کاربران هستند، گفت: اشراف پلیس نسبت به هر اقدام مجرمان در فضای مجازی ۱۰۰ در صد است و در صورت انجام هر گونه فعل مجرمانه در فضای مجازی توسط مأموران و کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟