دستگیری عامل انتشارمطالب کذب در واتس آپ

سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی برانتشار مطالب کذب ودادن نسبت‌های غیرواقعی به ‌ایشان در شبکه اجتماعی واتس‌آپ، پیگیری موضوع در دستورکارکارشناسان این پلیس قرارگرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدام های تخصصی صورت گرفته مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی‌ واتس آپ  با ارسال پیام مبادرت به هتک حیثیت شاکی پرونده کرده است.

این مسئول انتظامی اظهارداشت: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان سایبری و با بررسی مدارک و مستندات شاکی و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی، متهمه مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا انتقال یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود. در بازجویی اولیه انجام‌شده، مشخص شد که متهم دوست و همکار شاکیه بوده است و به دلیل مشکلاتی که با وی در محیط کار داشته است اقدام به انتشار مطالب کذب علیه شاکی در فضای مجازی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان خاطر نشان کرد: فضای مجازی محلی برای انتشار محتوا بر علیه افراد نبوده و هرگونه توهین و هتک حیثیت افراد در فضای مجازی جرم است و این پلیس مجرمین را برابر قانون به مقامات قضایی معرفی خواهد کرد.

سرگرد بهمنی گفت: کاربران درصورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

تازه داماد تهرانی مچ نوعروس خائن را گرفت / او با مدیرش همخوابی می کرد + عکس

حاشیه زندگی سلبریتی ها را در اینجا بخوانید

بازداشت خواهران دوقلو به خاطر تبهکاری در لباس پسرانه

تجاوز سریالی به زنان و دختران تهرانی / متجاوز در لیست اعدام

فیلم رجز خوانی شرور معروف کرج و التماس های او پس از بازداشت + عکس

زن جوان از خانه فساد شوهرش گریخت ! / پشیمانم ! !

تجاوز شیطانی به دختر 15 ساله مشهدی توسط پسر کرمانشاهی

مچ گیری از مرد خیانتکار و دختر نامحرم در فرودگاه امام / فرانک حمله کرد

شیوع ویروسی خطرناکتر از کرونای هندی در راه است ! / وحشت در جهان

 

کدخبر: 713872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟