منافع اقتصادی بندرعباس صرف کل کشور می شود

به گزارش  رکنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در نشست با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دانشگاه هرمزگان، اظهار کرد: بسیجیان امروز، پرانرژی‌تر از همیشه در حال حرکت درمسیر آرمان‌های امام‌راحل و انقلاب اسلامی هستند.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه بسیج دانشجویی اقدامات و برنامه‌های مورد نظر را با انرژی فراوان پیش می‌برد، ادامه داد: برنامه کنونی بسیج دانشجویی در شناسایی نیازها و مشکلات محلات بافت فرسوده شهر بندرعباس قابل تقدیر است.

امینی‌زاده با اعلام آمادگی برای همکاری در انجام حرکت‌های جهادی برای رفع نیازهای محلات، بیان کرد: در حوزه بافت فرسوده شهر بندرعباس اقدامات قابل توجهی طی سالهای اخیر صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به بازگشایی حدود 30 خیابان جدید، احداث حدود ۸۰ پارک محله‌ای، چند فرهنگسرا، حدود ۶۰ زمین ورزشی و غیره اشاره کرد.

این مقام مسئول با تحلیل وضعیت کنونی محلات، تاکید کرد: با وجود همه خدمات زیرساختی، مشکلات عمده محلات همچنان باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۳ درصد شهر بافت فرسوده است، تصریح کرد: برخی شعار قطب و پایتخت اقتصادی را برای بندرعباس مطرح می‌کنند، در حالی که منافع عمده و کلان شهر در صنایع برای کل کشور است.

حیدری/هرمزگان

 

 

کدخبر: 680994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟