کشف بیش از 2تن مواد مخدر و دستگیری 3 قاچاقچی

به گزارش رکنا هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: با هماهنگی مقام قضایی و طی یک عملیات ضربتی و منسجم توسط مأموران انتظامی، 2 دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محور ایستگاه شهید چغازردی «میناب» و ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان «رودان» شناسایی و توقیف شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر شده اند، تصریح کرد: طی این عملیات یک تن و 390 کیلوگرم تریاک و 275 کیلوگرم هروئین از یک دستگاه کامیون در ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان «رودان» و همچنین 358 کیلوگرم تریاک و 151 کیلوگرم ماده مخدر شیشه نیز از کامیون دیگر در ایستگاه بازرسی شهید «چغازردی» میناب کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات جمعاً 2 تن و 174 کیلو گرم ماده مخدر کشف شده است، خاطر نشان کرد: اعضای این باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر، قصد داشتند محموله‌های مواد افیونی را از مبدا استان‌های شرقی کشور به شهرستان‌های «رودان و میناب» انتقال دهند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: عواقب بسیار سنگینی در انتظار قاچاقچیان مواد مخدر است و دستگاه قضایی با سوداگران مرگ، قاطعانه برخورد خواهد کرد

حیدری/هرمزگان

کدخبر: 680564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟