امنیت پایدار در مرز‌های کشور برقرار است

به گزارش رکنا ، احمدعلی گودرزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از روز گذشته در مرز‌های چهارگانه کشور خسروی، مهران، چذابه و شلمچه حضور پیدا کردم که خوشبختانه رزمندگان پرتوان ما در نیروی انتظامی و مرزبانی از روحیه بالا و وصف‌ناپذیری برخودار بودند.

وی عنوان کرد:، اما با این وجود احساس کردم که این رزمندگان یک غم و اندوهی در صورتشان نمایان است و اینکه ناراحت بودند از این جهت که امسال توفیق خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از آن‌ها سلب شده بود.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: همه ما خدمت به زائران امام حسین (ع) را توفیق و سعادت برای خودمان می‌دانیم که امسال به دلیل وضعیت پیش آمده از این نعمت محروم شدیم.

گودرزی بیان کرد: البته مرزبانان ما با همان روحیه و نشاط سابق از مرز‌های میهن اسلامی خودمان پاسداری می‌کنند تا مردم شریف ما در آسایش و آرامش قرار داشته باشند.

وی عنوان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و تصمیم ستاد مبارزه با این ویروس و اعلام رسمی توسط دولت عراق اعزام به کشور عراق نداریم و عملا مرز‌های ایران مسدود است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: خوشبختانه در مرز‌های ما امنیت به صورت کامل برقرار است و مرزبانان غیور ما در حال خدمت و پاسداری هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟