سپاه پاسداران محور موضوعات در عرصه‌های مختلف است

به گزارش رکنا ، سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی، امروز- شنبه - در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم که این ایام را نیز به محضر حضرتعالی تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که خداوند متعال این لطف و عنایت را در حق ما داشته باشد که بتوانیم در راه امام و شهدای بزرگوارمان ثابت قدم باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند ما را نیز مشمول رحمت خود و در زمره شهدا قرار دهد تا تلاش هایمان را به گونه‌ای دنبال کنیم که شرمنده رفقای شهیدمان نشویم.

فلسفه تشکیل بسیج و سپاه

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فلسفه وجودی تشکیل بسیج و سپاه این بوده که جامعه را متناسب با شرایط به تعادل برساند و تاکنون هم به وظیفه خود عمل کرده است.

وی اظهار کرد: ما به عنوان یک سرباز تا زمانی که مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صلاح بداند، در خدمت آنها خواهیم بود و آن را وظیفه و تکلیف می‌دانیم.

غیاثی بیان کرد: از مهمترین هدف‌هایی که در این سفر داشتیم، دیدار با نماینده ولی فقیه و در کنار آن دیدار با عزیزان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و عرض خداقوت به آنها بود.

بهترین ایام خدمت مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۱ ماه حضور در خراسان جنوبی و توفیق خدمت‌گزاری به مردم این استان، از بهترین ایام خدمت بنده است که خداوند را بر این منتی که بر بنده داشته است، بسیار شاکر هستم، اگرچه کوتاه بود اما به اعتقاد بنده در موقعیتی قرار گرفتیم که احساس کردیم در کنار خدمتی که انجام می‌دهیم، نیم نگاهی هم به برخی از مسائل که استان را تحت تاثیر خودش قرار داده داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟