دیدار جانشین معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران با پیشکسوتان لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع)

به گزارش رکنا ، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جمعی از فرماندهان گردان های لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن شهید کلهر سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، فرماندهان سابق این لشکر تحت کارگروهی به واکاوی عملکرد این لشکر در عملیات والفجر ۸ در مناطق ام الرصاص و فاو پرداختند.

سردار حسن حسن زاده فرمانده کنونی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در این کارگروه گفت: پشتوانه با عظمت و ارزشمند لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) که از لشکرهای بابرکت دفاع مقدس بود، باید بستر و مبنای سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران امروز باشد.

وی تشریح کرد: این لشکر امروز به برکت اخلاص و خون شهدا توسعه پیدا کرده و دو سپاه استان تهران و استان البرز از دل آن بیرون آمده و این پیشینه و گذشته ارزشمند باید برای جوانان امروز جلوه کند.

گفتنی است تیپ ۱۰ سیدالشهدا در تاریخ ۱۵ فروردین سال ۱۳۶۱ با فرماندهی شهید محسن وزوایی تأسیس گردید و در تاریخ ۲۳ شهریور همان سال تحت با استعداد و پشتیبانی ۴ گردان با نام‌های حضرت علی اکبر(ع)، حضرت علی اصغر(ع)، حضرت قمر بنی هاشم(ع) و حضرت قاسم(ع)، فرماندهی آن به شهید علی موحد دانش واگذار شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟