امیر حیدری: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است

به گزارش رکنا ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) امروز – یکشنبه - در مراسم کلنگ زنی احداث نمایشگاه دفاع مقدس و افتتاح ساختمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این نیرو که در سازمان ایثارگران نزاجا برگزار شد، گفت: در نیروی زمینی به عنوان پر رنگ ترین مولفه‌ به سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری باور و اعتقاد داریم.

وی با تاکید بر اینکه ولایت موجب می‌شود که در گمراهی و جهل نمانیم و امروز ولی فقیه از نعمات الهی است، گفت: در بحث های نظامی با ستاره قطبی سروکار داریم، اما امروز در جغرافیای عشق، ایثار، معنویت و ولایت مداری نزاجا، ۴۶ هزار ستاره وجود دارد که هر کدام می‌تواند یک نسل و جامعه را به طرف وعده های الهی و صراط مستقیم رهنمود کنند. در نزاجا وارث ۴۶ هزار انسان هستیم و این افراد پر پر شدند تا درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی رشد کند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه «گنجینه دفاع مقدس، تمام نشدنی است» افزود: می توان با اتکا به این گنجینه به جنگ با شبیخون فرهنگی دشمن رفت و با توصیف واقعیت شهیدان می‌توان به این شبیخون، پاتک زد. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهیدان، کمتر از شهادت نیست . »

امیر حیدری خاطرنشان کرد: در ابتدای راه بسیار طولانی و پر فراز و نشیبی هستیم. در این عرصه همانطور که شهدا با دادن آنچه داشتند و در راه خدا از حیثیت نظام دفاع کردند، سربازان فرهنگی باید پرچمی که در دست شهدا بود را در دست بگیرند و در شبیخون فرهنگی علیه نظام ایثارگری کنند.

ارائه گزارش از عملکرد حادم

محسن صادق نیا رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس (حادم) نیروی ارتش نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد حادم پرداخت و تشکیل و تجهیز مدیریت‌های حادم استانی و راه اندازی نهضت ترجمه به منظور صدور فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در این مجموعه برشمرد.

وی همچنین تصریح کرد: رسالت خود را بر آن می‌دانیم تا با هدایت افسران، درجه داران و افسران جنگ نرم در ارتش با بکارگیری قدرت قلم و مبارزه تن به تن در فضای سایبر به کابوسی برای تحریف کنندگان جنگ تحمیلی و مهاجمان فرهنگی تبدیل شویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟