تسلیت فرمانده سپاه به مناسبت درگذشت مادر شهیدان حیدریان

به گزارش رکنا ، متن پیام تسلیت سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران را به مناسبت درگذشت والده شهیدان جعفر و ابوالفضل حیدریان در ادامه می خوانید :

خانواده معظم شهیدان جعفر و ابوالفضل حیدریان

با سلام و احترام

تاریخ این سرزمین گواه انسان‌های آزاده‌ای است که با درک مفهوم فلسفه عاشورایی همواره در مقابل ظلم، استبداد و طاغوت‌های یغماگر، قامت خم نکرده و آتش به اختیار، پرچم مقاومت و هیهات مناالذله را را برافراشتند و با توکل، ایمان و تعالیم اهل‌بیت(ع) ایستادگی راسخ کردند.

ظهور انقلاب اسلامی با علمداری حضرت امام(ره) موجب جوشش انسان‌هایی شد که با شناخت زمانه و بصیرت، از هستی و آمال خود گذشتند تا ریشه این نهال تازه به بار نشسته را با تقدیم خون معطرشان سیراب و استوار کنند و نگذارند نگاه طمع آلود نامحرمان بر خاک و ناموس میهن بیفتد.

شهدا سفیران این نظام نهضت حسینی در عالم غیبند که در نزد آفریدگارشان متنعمند و در همه حال حافظ، ناظر و هدایتگر ما بوده و هستند و جوانان امروزی ما به حول و قوه الهی ادامه دهنده همین نسل خدایی بی ادعای دوران دفاع مقدس هستند.

درود و رحمت خداوند بر والده این شهیدان والا مقام، خانم فرنگیس اویسی که با تعلیم و تربیت چنین حماسه‌سازانی بویژه سردار شهید جعفر حیدریان فرمانده دلاور محور تپه چشمه و غرب دزفول در عملیات فتح المبین، این‌گونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بیمه کردند.

اینجانب از درگاه خداوند متعال برای والده مؤمنه و مرحومه شهیدان حیدریان علو درجات و برای خانواده گرانقدر و بستگان ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟