نیروی انتظامی یکی از ارکان‌ مهم مقابله با دسیسه‌های دشمن است

به گزارش رکنا ، آیت الله «سیدمحمدرضا مدرسی» در جریان دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌ که شرایط کشور بعد از انقلاب اسلامی شرایطی ویژه است، ‌اظهارکرد: که قبل از انقلاب کشور در اختیار بیگانگان بود و آنچه آنها می‌خواستند در کشور طراحی و عملیاتی می‌شد؛ ولی مردم علیه آنها به پا خواستند و انقلاب کردند.

وی افزود: دشمنان اسلام و نظام از همان ابتدای پیروزی انقلاب، شروع به دسیسه علیه انقلاب اسلامی کردند؛ ولی به لطف خداوند چون جمهوری اسلامی ایران ریشه در اعماق دل‌های مردم داشت و برای برپایی عدالت، استقلال و آزادی تلاش می‌کرد دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.

آیت الله مدرسی با بیان این‌که با این همه توطئه، هرکشوری به جز ایران بود شکست می‌خورد افزود: انقلاب نه تنها شکست نخورد بلکه در مقابل استکبار ایستادگی کرد و حتی در منطقه گسترش یافت.

نقش نیروی انتظامی در مقابله با دشمن

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: یکی از ارکان‌های مقابله با دسیسه های دشمن در کنار ارگان‌های دیگر، نیروی انتظامی است؛ اعمال قهر، خط آخر است؛ اما پلیس نباید همیشه خط آخر را بکار ببرد و ابتدا باید کارهای دیگری را صورت دهد و دستگاه‌های مسئول دیگر نیز وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: به واسطه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فداکاری و مسئولیت شناسی ایشان؛ کشور رو به ترقی است و نیروی انتظامی نیز به سهم خود بخش عظیمی از وظایف را برعهده دارد.

آیت الله مدرسی ادامه داد: شایسته است نیروی انتظامی و همه ملت ایران، عهد و پیمان خود را با ولی فقیه داشته باشند و برای رضایت خداوند، دادرسی از مظلومان و زدودن فساد از جامعه تلاش کنند چرا که اگر نیت الهی باشد خداوند نیز در این زمینه یاری گر شماست.

‌عضو فقهای شورای نگهبان در پایان ضمن تقدیر از عملکرد خوب و مطلوب پلیس استان اظهار امیدواری کرد: با تدبیر و برنامه ریزی، هرکس در اندازه ای که توان دارد بتواند در میدان کارزار با دشمن و خدمت به مردم، توان خودش را بکار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟