معاون هماهنگ کننده ارتش: امروز جنگ ما، جنگ علم است

به گزارش رکنا، امیر رتیپ حبیب الله سیاری در مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش افزود: فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند کشور از همه جهات باید قوی شود که یکی از این جهات نظامی است البته ما از این قوی شدن قصد تهدید دیگران را نداریم و درصدد تهدید هیچ کشور و ملتی نیستیم بلکه این قوی شدن برای جلوگیری از تهدیدات و امنیت کشور است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در واقع کشور ما باید در همه مولفه‌های قدرت اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قوی شود.

دریادار حبیب‌الله سیاری گفت: ما قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته و نخواهیم داشت، اما برای حفظ امنیت کشور و قدرت بازدارندگی نیاز به قوی شدن داریم تا کسی قصد تهدید ما را نداشته باشد به ویژه که راهبرد ما دفاعی و مبتنی بر توان بازدارندگی است.

وی اظهار داشت: ما باید قوی شویم تا دشمن جرات نزدیک شدن به ما را نداشته باشد، در مذاکرات محکم پشت میز بایسیتیم و جایگاه ما در نظام بین الملل ارتقا پیدا کند و همه بدانند اگر قصد تعرض به ما را داشته باشند جواب پشیمان کننده‌ای خواهند گرفت.

امیر سیاری گفت: برای بازدارندگی نیاز به نیروی انسانی داریم و در واقع بزرگ‌ترین نیروی هر سازمان نیروی انسانی است که می‌تواند سازمان را قوی کند و به اوج برساند و در واقع نیروی انسانی کیفی می‌تواند سازمان را به اوج برساند.

وی گفت: قرار نیست ما دوباره به سراغ دیگران برویم و از آن‌ها تجهیزات بگیریم ما باید خودمان بسازیم؛ برغم همه تحریم‌ها و کمبود‌ها تسلیم نشده ایم و تجهیزات را خودمان ساخته ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در ۴۰ ساله دوم انقلاب با جهش‌ها و تلاش‌های بیشتری رشد خواهیم کرد و این نیروی انسانی امروز همان جوان‌هایی هستند که در عرصه حضور دارند و با ایمان، شجاعت و دانش پیش می‌روند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟