فرمانده نیروی هوایی ارتش :ارتش پشتیبان ولایت و مردم است

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانش پژوهان پنجمین دوره رزم مقدماتی مشترک ارتش با اشاره به جایگاه ارتش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش ولایت مدار و انقلابی در همه عرصه ها پشتیبان ولایت و مردم است و شما عزیزان این افتخار را دارید که سرباز آقا امام زمان (عج) شده اید .

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه وظیفه ارتش حفظ استقلال و حراست از حدود و ثغور مرزهای ایران است افزود : امروز توانمندی دفاعی و آمادگی رزمی یگان های ارتش در بالاترین سطح قرار دارد، امنیت در آسمان، دریا و مرزهای کشور نشان از قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش است .

امیر سرتیپ نصیر زاده با اشاره به این نکته که ارتش الگوهای زیادی را تقدیم جامعه اسلامی ایران کرده است خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن فرماندهان و دلیر مردانی از جنس ایمان و تقوا در دوران چهل ساله گام اول انقلاب الگوهایی مانند شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی ، شهید ستاری، شهید دریادار همتی و ... را پرورش داد و امروز شما جوانان باید با بررسی ابعاد شخصیتی بزرگان ارتش راه و مسیر آینده خود و همچنین گام دوم انقلاب را ترسیم کنید.

وی در ادامه خطاب به دانش پژوهان تصریح کرد: افتخار ما این است که در ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنیم، قدر لحظات را بدانید و از فرصت های پیش رو نهایت استفاده را ببرید .

امیر نصیرزاده در پایان تاکید کرد : پوشیدن لباس مقدس سربازی ارتش افتخار بزرگی است که نصیب شما شده و مسیری که ارتش طی می کند صراط مستقیم است و اگر ایمان داشته باشید، سعادت دنیوی و اخروی از آن شما خواهد شد پس قدر فرصت ها را بدانید و تلاش کنید در این اردوگاه به خود سازی بیشتر پرداخته و با قرآن مانوس باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟