تشریح تلاش ایران برای بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا

به گزارش رکنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سعیده نظری رئیس گروه همکاری‌های تخصصی بین‌المللی معاونت گردشگری که همراه علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور جهت حضور در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به کشور اسپانیا سفر کرده است؛ در نشست مربوط به کمیته‌های تخصصی این رویداد در حاشیه بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی UNWTO شرکت کرد.

او در نشست کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته آموزش آنلاین، کمیته تدوین کد بین‌المللی حمایت از گردشگران ICPT و کمیته مجموعه اعضای وابسته حضور یافت و نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران و تلاش کشورمان در این مباحث بالاخص به روزرسانی و بازنگری عناوین و سرفصل‌های آموزشی گردشگری را ارائه کرد.

همچنین اشاره به تلاش ایران برای بازیابی گردشگری در زمان پساکرونا یکی از اهم بخش‌های گزارش نظری بود و موضوعات دیگر نیز از جمله به روزرسانی دانش گردشگری بخش خصوصی حوزه گردشگری بالاخص اعضای وابسته ایرانی سازمان جهانی گردشگری نیز مطرح شد.

همچنین سعیده نظری، رئیس گروه همکاری‌های تخصصی بین‌المللی معاونت گردشگری در صد و چهارمین نشست شورای اجرایی این سازمان حضور داشت که در این نشست گزارش دبیرخانه UNWTO در بخش‌های منابع انسانی، مالی، آموزش، کد اخلاق و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟