شمال میزبان مسافران از سراسر کشور!

به گزارش رکنا، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز عادی و روان گزارش شده و خودروها بدون ترافیک درحال عبور از این محور هستند.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه روان و بدون ترافیک در جریان است اما به دلیل بارش باران سطح محورها لغزنده بوده و رانندگان با احتیاط بیشتری درحال عبور از محورهای شرق استان هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است، افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون هیچگونه ترافیکی در جریان است.

کهریزی، بیان کرد: با توجه به لغزندگی سطح محورها مسافران با صبر و شکیبایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه کافی به جلو، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و استراحت کافی قبل و در حین سفر به جاده‌ها وارد و مسیر را طی کنند.

وی تصریح کرد: سفرهای نوروزی به استان‌های شمالی کشور ۴۵ درصد افزایش یافت و از ابتدای طرح نوروزی پلیس راهور، از ۲۵ اسفند سال ۹۹ تا به امروز تردد مسافران تهرانی به استان‌های شمالی نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: موج بازگشت نیمه اول تعطیلات از فردا آغاز می‌شود و به احتمال زیاد محورهای شرق استان از فردا با بارترافیکی سنگین مواجه خواهند شد و رانندگان در این شرایط طول مسیر را جزئی از مسافرت خود بدانند و از ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند زیرا عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و با رانندگان متخلف برخورد قانونی و قاطع خواهند کرد.

کهریزی تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟