نظر متفاوت بازیکنان تیم ملی درباره سرود جام جهانی

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره این سرود می‌گوید «تا حالا چند خواننده درباره تیم ملی و جام جهانی خوانده‌اند، اما به نظرم اثر سالار عقیلی از همه بهتر و فاخرتر بوده است.» علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران نیز معتقد است این موسیقی واقعا زیباست و می‌گوید: «‌سالار عقیلی واقعا هنر Art خود را در قطعه‌ای که برای تیم ملی ساخت، نشان داد. من از سازندگان این اثر تشکر می‌کنم.»

همچنین سعید عزت‌اللهی ـ بازیکن هافبک تیم ملی فوتبال ایران ـ با بیان این‌که قطعه «۱۱ ستاره» را خیلی دوست دارد، می‌گوید «از آقای عقیلی و ارکستر ملی و آقای روحانی تشکر می‌کنم که برای این کار وقت و انرژی گذاشتند تا ما و مردم انرژی بگیریم. این کار بزرگ آنها دلگرمی بسیار خوبی برای کادر فنی و بازیکنان بود و مطمئنا باعث اتحاد بیشتر مردم می‌شود.»

محمد انصاری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز دراین‌باره می‌گوید «سرود خیلی خوبی بود. از آقای سالار عقیلی هنرمند Artist خوب کشورمان تشکر می‌کنم، خیلی لذت بردم.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شوند که سالار عقیلی خواننده سرود ۱۱ ستاره چند روز پس از رونمایی از این قطعه، در واکنش به انتقادها بیان کرده بود: «شاید عده‌ای انتظار داشتند ما برای این ترانه از اشعار سخیف استفاده کنیم! ولی شعر ما بیانگر ادبیات و فرهنگ کشور ماست و سعی کردیم از تمامی این نشانه‌ها که فرهنگ کشور و موسیقی فاخر ایرانی را در خود دارد استفاده کنیم.»

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟