انتقاد تند نوازنده جوان از وضعیت موسیقی ایران / تبلیغات باعث دیده شدن یکسری خواننده شده است

وی در همین راستا افزود: به فکر برگزاری کنسرت مستقل هستم که امیدوارم امسال برگزار شود اما برنامه ریزی ها در این باره در حال انجام است. با علی زند وکیلی 18 و 19 اردیبهشت ماه در شیراز و بیست و پنچم در تهران کنسرت برگزار خواهیم کرد.

این نوازنده درباره قطعات خود اظهار کرد: تمامی این قطعات کار بنده است و کلیه کارها اعم از ملودی، تنظیم، آهنگسازی را خودم انجام دادم و سبک قطعاتم کلاسیک - راک است.

غفاریان خرم به نقش آهنگساز و نوازنده در موفقیت یک اثر و خواننده توضیح داد: قطعا جایگاه آهنگساز در یک اثر حائز اهمیت است. وقتی اثر و خواننده ای به نتیجه و موفقیت می رسد قطعا نوازنده و آهنگساز خوبی داشته است، در کنار آن کسی که به عنوان خواننده حضور دارد نیز می تواند تاثیرگذار باشد. این روزها خوانندگانی به فعالیت مشغول هستند و کنسرت برگزار می کنند که خیلی خوب هم نمی خوانند ولی کارهایشان می فروشد.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که تمام تبلیغات و مارکت روی آن خواننده ها می چرخد و تبلیغی برای آهنگساز نمی شود، اسمش شنیده و بولد نمی شود بنابراین کمتر دیده و شنیده می شود. مردم هم فقط خواننده را می بینند حتی نوازنده ارکستر که پشت سر خواننده می نوازند نمی بینند و برایشان فرقی نمی کند چه کسی همراه با خواننده می نوازد. وضعیت به شکلی است که بارها شده و دیده ام که نوازنده در حال زدن سولو است اما فرد همچنان از خواننده فیلم می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟