برگزاری مراسم جایزه موسیقی اروپا کمتر از دو هفته دیگر

مراسم اهدای این جایزه که توسط ریتار اورا، ستارۀ پاپ میزبانی می‌شود روز ۱۲ نوامبر در سالن ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

در این مراسم، لیام پین، عضو سابق گروه وان دایرکشن که اخیرا به صورت انفرادی فعالیت‌های حرفه‌ایش را دنبال می‌کند از اجراکنندگان اصلی است. همچنین گروه کلین بندیت اجرای ویژه‌ای خواهند داشت و مهمانان زیادی از جمله زارا لارسون، شان پال، ان ماری و جولیا مایکلز به آنها خواهند پیوست.

همچنین تراویس اسکات و فرنچ مونتانا به لیست اجراهای این شب پیوسته‌اند. در این لیست ستارگان مشهور دیگری مثل گروه کیلرز، استورمزی، کشا، شاون مندس، دمی لواتو و کامیلا کابیو، خوانندۀ امریکایی-کوبایی دیده می‌شوند.

نامزدهای دریافت جایزه MTV EMAs پیش از این اعلام شده‌اند و در راس آنها تیلور سوئیفت با ۶ نامزدی قرار دارد. این مراسم درست دو روز بعد از انتشار آلبوم جدید سوئیفت به‌نام Reputation برگزار می‌شود. از این آلبوم سه تک‌آهنگ Look What You Made Me Do ، Ready For It و Gorgeous بسیار موفق بوده‌اند.

مراسم امسال با هشتک #LondonIsOpen تبلیغ می‌شود که صادق خان شهردار شهر لندن برای کمپینش استفاده می‌کرد. این اصطلاح به‌دنبال همه‌پرسی بریتانیا استفاده می‌شود و این پیام را می‌رساند که پایتخت بریتانیا همچنان متحد و درش به روی تجارت با جهان باز است.

سال گذشته مراسم اهدای جوایز EMAs در رتردام هلند برگزار شد و بیبی رکسا میزبان آن بود. برونو مارس، دنس و کینگز او لئون از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم برنامه اجرا کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟