آلبوم موسیقی تهران مریخ روانه بازار شد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «تهران مریخ»، جدیدترین آلبوم «دوئت لیرا» است. این اثر مجموعه‌ای از هم نوازی‌های بی‌کلام پیانو و ویولن است که در قالب ۹ قطعه به عناوین «رقص ماه و زمین»، «سفر میان ستاره ای»، «فانتزی سیارات»، «تهران-مریخ»، «رومانس برای آندرو مدا»، «انوانسیون»، «کوتوله سفید»، «سیاهچاله» «منظومه خورشیدی» و «رگتایم» به اجرا در آمده است. آهنگساز در این آلبوم از موسیقی نیوایج تا کلاسیک و مدرن و حتی جاز گذر کرده.

خالقان این اثر یعنی «یگانه حسینی نیا» و «آرش هژیر آزاد»، در یادداشتی خودمانی که روی جلد آلبوم آمده، نوشته‌‌اند: «فضای آزاد موسیقی این قطعات، کاملاً ملهم از فضای موسیقی کلاسیک ولی به هیچ عنوان کلاسیک نیست. تلاشی است برای ساکت نبودن در برابر احساساتمون در نگاه به کیهان و هستی. بیان احساساتمون با دو ساز. باهمه خلوتی، سعی کردیم گفتگومون با شما، صادقانه و خالصانه باشه.»

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی بی کلام «تهران-مریخ»، به آهنگسازی «آرش هژیر آزاد» و از سوی شرکت «باغ شیرین»، روانه بازار Store موسیقی شد. علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه اورجینال و فیزیکی آلبوم به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به دانلود قانونی آن از طریق «ریتمو» اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟