بیانیه آلونک در حمایت از وزیر پیشنهادی مسکن دولت به مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

آلونک به عنوان بستر پیشرو و خلاق حوزه مسکن در آستانه جلسه رای اعتماد به وزیر محترم پیشنهادی ریاست محترم جمهور برای تصدی وزارت مسکن وشهرسازی ، جناب آقای آخوندی تکلیف خود می‌داند تا در برهه حساس و تعیین کننده اقتصادی کشورمان، تلاش‌های تاثیرگذار و ارزشمند ایشان را در جهت بهبود شرایط مسکن کشور یادآوری کند.

وزیر محترم مسکن وشهرسازی با حمایت از فعالیت‌های خلاقانه در حوزه بازار مسکن، با ایجاد بستری مناسب و مهیا برای بهره‌مندی مردم از بازاری یکدست و شفاف تلاش بسیای داشته و توانسته اند، جایگاه اعتنا و اعتماد مردم به کارشناسان بازار مسکن را افزایش دهند.

حمایت از اپلیکیشن ها و وبسایت های خلاقانه حوزه مسکن از جمله این رویکردهاست که موازنه بازار را به نفع مردم تغییر می‌دهد و از حضور دست‌های دلال و بیگانه بدون مجوز جلوگیری کرده است.

بدیهی است که فعالیت های انجام شده توسط مهندس آخوندی نمایانگر نگاه حمایت از متخصصان و تلاشگران داخلی کشور است که می توانند با ایجاد بازاری تخصصی در حوزه مسکن امکان دسترسی مناسب و آسان شهروندان را به اطلاعات بازار مسکن فراهم آورند.

از سوی دیگر با حمایت این وزارتخانه از اتحادیه‌های تخصصی حوزه مسکن شاهد همگرایی و هم افزایی مناسب برای رشد و ارتقای بازار مسکن به سمت فضایی امن برای تبادلات اقتصادی کشور هستیم.

اشتغال‌زایی از مهم ترین وظایفی است که در برنامه ششم بر عهده وزارت مسکن و شهرسازی گذاشته شده است. نگاه فراگیر برای ثبات شغلی فعالان بازار مسکن از دیگر تلاش هایی است که توسط جناب آخوندی در ۴ ساله صدارت ایشان بر مسند وزارت مسکن و شهرسازی انجام شده و توانسته بازار مسکن ایران را به ظرفیتی شگفت انگیز برای خوداشتغالی و خودکفایی در حوزه مسکن تبدیل کند.

آلونک یادآور می شود ارتقای جایگاه مشاوران املاک در پی به جریان افتادن تلاش ها برای رونق دوباره بازار مسکن موید تاثیرگذاری فعالیت‌های وزارت مسکن و شهرسازی در دولت یازدهم است.

آلونک تکلیف شرعی و اخلاقی خود می داند که تلاش‌های بی دریغ این برادر متخصص و مدیر را در حوزه مسکن به نمایندگان ارزشمند مجلس شورای اسلامی یادآور شده و به عنوان بستری که با بیش از ۲۳ هزار مشاور املاک در ارتباط و همکاری است، بر تاثیرگذاری ایشان در ارتقای جایگاه مشاوران املاک و رونق بازار مسکن صحه گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟