مسکن مهراصفهان خردادماه به پایان می رسد

رکنااقتصادی: حجت الله غلامی اظهار داشت: از ۲۲۲ هزار واحد مسکن مهر استان اصفهان که در برنامه‌های این استان بود تاکنون ۱۹۸ هزار و ۹۵۹ واحد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی بیان داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر امسال، پنج هزار و ۴۳۷ واحد مسکن مهر تعیین تکلیف می‌شود و مابقی مسکن مهر شهری استان تا پایان خرداد ماه سال ۹۶ تعیین تکلیف خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به ۶۶ کیلومتر پروژه راهسازی آماده افتتاح این اداره کل بیان داشت: احداث باند دوم اصفهان – اردستان، احداث محور پل Bridge بهاران، احداث و بهسازی کمربندی مشهد اردهال، احداث و بهسازی راه اصلی خالدآباد – ده آباد، مبارکه – بروجن، احداث راه روستایی هونجان شهرضا از پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر است.
غلامی اضافه کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی کلبعلی به علی عرب چادگان، پیشکوه- پشتکوه فریدونشهر سر جمع به طول ۶۶ کیلومتر و احداث سه پل و تقاطع غیر همسطح هاشم آباد و نهضت آباد از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال است.
وی درباره پروژه حفاری تونل خوانسار به بویین میاندشت گفت: این تونل به طول یک هزار و ۲۰۰ متر در شهرستان خوانسار و به منظور ایجاد ارتباط بین استان های مرکزی، اصفهان و لرستان و در جهت کاهش زمان سفر و جلوگیری از تصادفات و حذف نقاط حادثه Incident خیز احداث شده که در حال حاضر عملیات حفاری آن به اتمام رسیده و تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال در آن هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: این تونل با احداث ۱۴ کیلومتر راه های دسترسی به آن و سرجمع با صرف ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟