حجم ویدیو: 35.34M | مدت زمان ویدیو: 00:05:45

مستند «هاشمی زنده است» بدون مجوز در حال پخش است که به گفته موسوی نکته تناقض‌آمیزی است. او در این باره می‌گوید: «کسانی که این فیلم را ساخته‌اند ظاهرا خودشان را معتقد به نظام جمهوری اسلامی می‌دانند اما حاضر نیستند که برای فیلمشان از همین نظام جمهوری اسلامی مجوز دریافت کنند.»
موسوی در نقد فیلم می‌گوید: «فیلم ذره‌ای برای مخاطب احترام قائل نیست و او را صاحب شعور فرض نمی‌کند. جون اگر فیلمساز مخاطب را صاحب شعور فرض کند حرف خود را با تصویر می‌زند یا سعی می‌کند که با ظرافت و هنرمندی چند تصویر را کنار هم بچیند و آن وقت قضاوت را به عهده شما بگذارد.» 
در توصیف مستند «هاشمی زنده است» می‌شنویم: «فیلم بدی است که نه به لحاظ تاریخی قابل استناد است و نه به لحاظ تصویری قابل اعتنا است. پر از شعار و غرض‌ورزی است، آن‌هم بدون ظرافت و بدون هنرمندی.»
پرسشی که موسوی مطرح می‌کند این است: «مخاطبان این فیلم چه کسانی هستند؟ اگر کسانی هستند که با آقای هاشمی خصومت می‌ورزند که با این فیلم اتفاق خاصی برایشان نمی‌افتد و بر خصومتشان افزوده نخواهد شد. اگر مخاطب فیلم کسانی هستند که آقای هاشمی را قبول دارند با این ادبیات و این شدت غرض‌ورزی هیچ وقت از آرای خود برنمی‌گردند. واقعا این هزینه‌ها برای چه و برای جه کسی می‌شود؟‌» / منبع: خبرآنلاین
اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

کدخبر: 452950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟