دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در زرندیه

 فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبرداد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "روح الدین یوسفوند" در این باره گفت: با اعلام گزارشی در روز گذشته از یک مورد درگیری دسته جمعی در یکی از روستا‌های شهرستان زرندیه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ یوسفوند با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چندین نفر از اراذل و اوباش به دلیل اختلافات قبیله‌ای با سلاح سرد با یک دیگر درگیر و ۳ نفر از آنان نیز مجروح شده اند.

او با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت: این افراد که قبل از حضور تیم‌های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند، شناسایی و در مرحله نخست با اقدامات پلیسی تمامی سلاح‌های سرد آن‌ها کشف شد.

سرهنگ یوسفوند بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و در مدت زمان بسیار کوتاهی ۴ نفر از عاملان اصلی این درگیری در عملیات‌های ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

او در پایان با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این نزاع دسته جمعی افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجار شکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کدخبر: 755190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟