529  متهم در اراک دستگیر شدند

سرهنگ « امیر مختاری» افزود: این افراد در تیرماه امسال به جرایم سرقت ، اعتیاد و توزیع موادمخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش رکنا، وی بیان کرد: ۳۱۵ نفر از مجرمان دستگیر شده در رابطه با سرقت بودند که این افراد به ۶۲۶ فقره انواع سرقت اعتراف کرده و دستگیری سارقان در این ماه نسبت به مدت مشابه قبل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: در تیرماه امسال حدود ۱۳ کیلو و ۷۹۴ گرم انواع موادمخدر در عملیات‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی اراک کشف و ۲۱۴ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند .

 سرهنگ مختاری اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای ضروری انسان‌ها در جامعه است و مردم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند و تعامل و مشارکت مردم با پلیس یکی از مهمترین مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت‌های عمومی است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه و امنیت ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف نیز در تیرماه امسال اقدامات خوبی صورت گرفته که در این ماه ۱۲۲دستگاه موتورسیکلت و ۲۵۵ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

کشف محموله نوشیدنی و خوراکی قاچاق در اراک 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی گفت: یک محموله نوشیدنی و خوراکی قاچاق در اراک کشف شد.

سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: این محموله شامل ۳۶ هزار و ۶۲۹ عدد نوشیدنی، کمپوت و کاپوچینو قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: این محموله قاچاق از ۲ دستگاه کامیون در مسیر اراک – قم به دست آمد و در این رابطه ۲ متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

کشف ۱۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در شازند  

 فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ۱۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ « عبدالرضا جودکی» افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان شازند، در یکی از مسیرهای ارتباطی به سه دستگاه کامیون حامل بار قاچاق مشکوک شدند.

وی بیان کرد: در عملیات‌هایی جداگانه، کامیون‌ها متوقف و در بازرسی از این خودروها ، مقدار ۱۳ تن و ۲۰۰کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شازند ادامه داد: هر سه راننده خودروهای توقیفی دستگیر و به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

کدخبر: 710337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟