دستگیری سارق زورگیر طلاجات در اراک

به گزارش رکنا، سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارق زورگیر طلاجات در عملیات ضربتی پلیس خبرداد.

سرهنگ چهری افزود: مرد جوانی که با ورود به منزل شهروند اراکی، با تهدید طلاجات او را سرقت کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس استان شناسایی و دستگیر شد.

او اضافه کرد: هفته گذشته، گزارش سرقت طلاجات خانمی جوان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس، مامور رسیدگی به این پرونده‌ها شدند.

سرقت با زور و تهدید از منازل در اراک

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در مراحل تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد فردی ناشناس با ورود بدون اجازه به منزل مسکونی یکی از شهروندان در یکی از محله‌های شهرستان اراک، با تهدید و زور مقداری از طلاجات خانم صاحبخانه را سرقت کرده و متواری شده است.

او با بیان پیگیری تخصصی تیم کارآگاهان پلیس در شناسایی و دستگیری فرد سارق ادامه داد: در روند رسیدگی به این پرونده، سرانجام سرنخ‌های لازم برای شناسایی این فرد به دست آمد و در عملیاتی این فرد دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.

سرهنگ چهری تصریح کرد: باتوجه به اسناد و مدارک به دست آمده، فرد دستگیر شده به سرقت به عنف طلا از خانم جوان اراکی اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟