به گزارش رکنا، حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

وی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان های همجوار به مقصد تهران بیان داشت: سرانجام در تمهیدات اجرایی پلیس، در یکی از محورهای مواصلاتی، خودروی مورد نظر شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در بازجویی های مقدماتی، راننده خودرو مدعی بود بار خودرو، دارای مدارک قانونی است و برای اثبات گفته هایش، مدارکی به مأموران پلیس ارائه داد که با بررسی تخصصی مأموران و استعلام انجام شده مشخص شد که مدارک ارائه شده فاقد اعتبار قانونی بوده و خودرو حامل کالای قاچاق است.

مفخمی شهرستانی یادآور شد: در بازرسی از این خودرو 76کارتن انواع نوشیدنی، 54 کارتن انواع صابون و 341 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 8 میلیارد و 591 میلیون و 880 هزار ریال کشف شد.

وی اظهار داشت: در این عملیات، راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان تشدید طرح های عملیاتی ویژه پلیس در مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: با توجه به وجود راه های مواصلاتی و با توجه به اشراف اطلاعاتی صورت گرفته، تمرکز پلیس استان، افزایش توان عملیاتی با اجرای طرح های هدفمند به منظور برخورد قاطع با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی است که انشاءالله با تمرکز بر این امر، توفیقات روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟