پیوند دو عشق

آیا تاکنون عشق را تجربه کرده‌اید که چگونه وجود آدمی را جلا می‌دهد، شور می‌بخشد. شعور می‌آفریند و زنده می‌کند؟ آنجا که همه چیز حتی زنده بودن معنایی دیگر می‌یابد؟ آنجا که قامت، سرود استقامت می‌سراید دست، از پایبندی‌ به خاک گره می‌گشاید، پا در راه معشوق می‌شتابد. دل می‌تپد و جان، جانان را می‌طلبد.

به گزارش رکنا ، عشق حقیقی را می‌گویم. عشق به یکتای بی‌همتا. نوای نینوا را شنیده‌ای؟ آیا وجود خاکی‌ات را با زمزمه عشق حسین (ع) به خدای یکتا افلاکی نموده‌ای؟ «ان‌کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی فیا سیوف خذینی»

آنجا که در راه دین حق خانه و آشیانه رها، همسر و فرزند فدا، خواهر و برادر فنا می‌شوند و گلوگاه تشنه امام خونین علی اصغرش خون عشق را در پیکر بشریت حق‌خواه جاری می‌سازد و گلوگاه تشنه و خونین خودش عشق را جاودانه فریاد می‌زند.

آری چنین است که پس از قرن‌ها با سرود عشق حسین(ع) مردی از دیار خمین ـ ره ـ می‌خروشد و با خروشش،‌ عشق در جان یاران می‌جوشد و حماسه‌ای دیگر جامه عمل می‌پوشد و باز صف‌آرایی عاشقانه، قیام خالصانه، جانفشانی سخاوتمندانه، مرگ فاتحانه ـ شهادت ـ پیروزی خردمندانه و...

خدایا رحمتی عطا فرما تا از برکت آن همه شکوه ما نیز باده‌ای برگرفته و به همه آنان که دلشان برای عاشورا و عاشورائیان می‌تپد بنوشانیم به آن امید ان‌شاءا...آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

جعفر رشادتی

 

کدخبر: 649624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟