آغاز سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، سرپرست معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه فرهنگیان در جلسه ای با حضور دکترعبدی مشاور وزیر آموزش وپرورش از توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دوران کرونا خبر داد.

محمدی گفت: تمام تلاش ما این است که از تهدید کرونا فرصتی بسازیم تا دانشجومعلمان بیشتری را تحت پوشش برنامه های فرهنگی واجتماعی قرار بدهیم.

عضوهیات رئیسه دانشگاه ادامه داد: پوشش ۵ برابری دانشجویان در برنامه های اربعین حسینی (ع) با تشکیل دانشگاه مجازی اربعین نسبت به سال گذشته و افزایش مشارکت دانشجومعلمان در برنامه های سی امین جشنواره فرهنگی و هنری در ۳۸ رشته با حضور۱۲۵۹۵ نفر که مرحله کشوری آن در مشهد مقدس درحال برگزاری است نمونه های از توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان است.

در ادامه این جلسه که با حضور مدیران معاونت فرهنگی برگزار شد دکتر عبدی مشاور وزیر در تشکل های دانش آموزان، از آمادگی همکاری با دانشگاه فرهنگیان در تحقق مطالبات تشکل های دانشجو خبر داد.

وی افزود: نقش تشکل ها در تربیت معلم کیفی بسیار موثر و آموزش وپرورش از هرگونه کمک به برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان دریغ نخواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟