معترضان، خط انتقال آب زاینده رود به یزد را شکستند

مدیرعامل آب منطقه ای یزد اعلام کرد که معترضان، خط انتقال آب زاینده رود به یزد را شکستند. محمد مهدی جوادیان زاده گفته است که برای چندمین بار به تاسیسات خط انتقال آب استان یزد در انتقال آب زاینده رود تعرض شده است.

به گزارش رکنا، محمدمهدی جوادیان زاده در پی قطع شدن آب در برخی مناطق و کم شدن فشار آب شرب در منازل اظهار کرد: بر اساس اعلام اتاق فرمان یزد و بررسی‌های میدانی مشخص شده که متاسفانه برای چندین بار به خط انتقال آب استان یزد تعرض شده است.

وی افزود: بنا بر گزارش کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای یزد، تعدادی از معترضان به بحث انتقال آب شرب به یزد کویری در محدوده شرق استان اصفهان نسبت به تخریب تاسیسات آب انتقالی اقدام کردند و به این واسطه آب زیادی از خط لوله انتقال آب در حال نشست و هدر رفتن است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای یزد در ادامه گفت: با توجه به بررسی‌های اولیه، پیش بینی می‌شود فرآیند تعمیر و فعالیت مجدد خط انتقال آب استان یزد به بیش از ۱۲ ساعت زمان نیاز دارد.

جوادیان زاده تصریح کرد: به محض اطلاع از جریان تعرض بلافاصله، سه اکیپ فنی با تجهیزات کامل بازسازی در نزدیکی محل مورد تعرض مستقر و در حال اجرای عملیات بازسازی خطوط تخریب شده هستند./فارس

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟