هشدار وزش باد گرم در مازندران

به گزارش رکنا، هواشناسی مازندران روز شنبه با انتشاراطلاعیه ای اعلام کرد که از گذر عصر یکشنبه به روز دوشنبه بویژه در دامنه ها و ارتفاعات استان شاهد وزش باد گرم گاهی نسبتا شدید خواهیم بود.

بر این اساس از عصر روز دوشنبه وزش باد شمالی گاهی نسبتا شدید ، افزایش ابر ، کاهش تدریجی دما و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

بنابراین توصیه می شود با توجه به شرایط ذکر شده، به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی ، شهروندان در این مدت از روشن کردن آتش در جنگلها خودداری کنند.

احمد اسدی هم در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: اسمان استان برای روز سه شنبه 16 مهر نیمه ابری تا ابری ، بارش پراکنده ، وزش باد وکاهش دما همراه خواهد بود.

وی افزود: آسمان استان برای روز روزچهار‌شنبه 17 مهرصاف تا نیمه ابری، از اواخر روزبتدریج ابری همراه با بارندگی و وزش باد نسبتا شدیدپیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: مازندران در روز پنج‌شنبه 18 مهر، آسمانی ابری همراه با بارش پراکنده باران وکاهش دما همراه خواهد داشت.

وی پیش بینی کرد:مازندران در جمعه 19 مهر 98 ، آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟