دولت تدبیر و امید با خزانه و کارنامه خالی رو به اتمام است

ابراهیم عزیزی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها یک خاصیت داشت و این بود که واقعیت توانمندی هسته‌ای ما به خوبی آشکار شد، گفت: روحانی در این ۸ سال هیچ وقت نتوانست قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ملت و کشور بزرگ ایران را درک کند و این مشکل رئیس‌جمهور است.

به گزارش رکنا ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور درک درستی از توانمندی‌های کشور ندارد، گفت: تمام تمرکز و فکر و ذهن رئیس‌جمهور به بیگانگان گره خورده است و حکایت روحانی این است که «آنچه خود داشت، ز بیگانه تمنا می‌کرد. »

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس‌جمهور هیچ وقت ملت ایران و ظرفیت‌های کشور را باور نکرده و همیشه نگاهش به خارج است و با این شرایط، طبیعی است که نسبت به قوانین مصوب مجلس هم چنین موضعی داشته باشد.

دولت تدبیر و امید با خزانه و کارنامه خالی رو به اتمام است

عزیزی با بیان اینکه روحانی به هیچیک از ظرفیت‌های کشور توجه ندارد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور همه چیز را در سبد ارتباط با آمریکا گذاشته و چون بعد از ۸ سال کارنامه قابل قبولی ندارد و دست خالی کشور را تحویل رئیس‌جمهور بعدی می‌دهد، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را که بزرگترین فرصت را برای دولت فراهم کرده است، کوچک می‌شمارد.

وی گفت: مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دنبال آن بود که دست دولتمردان برای مذاکره در مقابل بیگانگان باز باشد و تیم مذاکره کننده ما که اخیراً با موضع بالا با گروه ۱+۴ مذاکره کردند و خواستار لغو کامل تحریم‌ها شدند، به واسطه تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس است.

دولتمردان به جای تخریب مجلس چه کنند؟

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمردان به جای تخریب مجلس، باید به جهت تصویب قانون عزتمند اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از مجلس تشکر کنند که این فرصت را برای آنان خلق کرد، تاکید کرد: از آنجایی که دولت تدبیر و امید با خزانه و کارنامه خالی رو به اتمام است، دولتمردان چاره‌ای جز فرافکنی و تخریب مجلس ندارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟